Thursday, January 22, 2009

Day 2- Budget Briefings Schedule

BUDGET BRIEFINGS FOR THURSDAY, JANUARY 22, 2009:

9:00 AM
Opening Remarks
Corrections (60 min)
James Donald, Commissioner
Juvenile Justice
Albert Murray, Commissioner

10:30 AM
Transportation (60 min)
Gena Evans, Commissioner
Georgia Regional Transportation Authority (15 min)
Dick Anderson, Executive Director
State Road & Tollway Authority (15 min)
Terri Slack, Chief Operating Officer

12:00 PM Lunch

2:00 PM
Public Safety (30 min)
Colonel Bill Hutchins, Commissioner

2:30 PM
Economic Development (30 min)
Ken Stewart, Commissioner

3:00 PM
University System of Georgia (75 min)
Dr. Erroll Davis, Chancellor
Technical College System of Georgia (45 nrin)
Ron Jackson, Commissioner

Watch live online by clicking here and following the link for House Rules Committee (when meeting).